قیمت به روز نوارنقاله بارگیری کشتی

نوارنقاله بارگیری کشتی نقش مهمی در جابجایی و انتقال انواع محصولات از کشتی به اسکله و بالعکس را دارد. با توجه به نوع محصولات وارداتی یا صادراتی به کشور، استفاده از این دستگاه ها در طیف های وسیعی احساس می شود. در این راستا شرکت های تولیدی انواع نوارنقاله بارگیری با کارآیی متنوع را طراحی و تولید کرده اند. قیمت به روز و نرخ فروش دستگاه ها بر اساس چه معیارهایی تعیین می شوند؟

قیمت به روز نوارنقاله بارگیری کشتی

شناخت نوار نقاله بارگیری کشتی

شناخت نوار نقاله بارگیری کشتی از مهمترین پروژه های بکارگیری نوار نقاله در صنایع حمل و نقل مربوط به صنعت کشتی رانی است. با توجه به گسترش واردات و صادرات دریایی در بنادر شمال و جنوب کشور، استفاده از این دستگاه ها نیز سیر صعودی دارد. همانطور که می دانید فاصله زیادی بین مکان لنگر انداختن کشتی های باری و ساحل وجود دارد که امکان جابجایی سنتی و دستی محصولات را با مشکل همراه می سازد. برای این امر از انواع نوارنقاله طویل، متحرک و دارای درجه تنظیم استفاده می کنند. برخی از پرکاربردی ترین انواع نوار نقاله بارگیری عبارتند از:

  • نوار نقاله بارگیری و تخلیه هیدرولیک
  • نوار نقاله تخلیه با قابلیت تنظیم سرعت
  • نوار نقاله بارگیری و تخلیه جک دار
  • نوار نقاله بارگیری طویل بلند
  • نوار نقاله بارگیری پرتابل

نوارهای نقاله بارگیری و تخلیه کشتی معمولاً دارای تجهیزاتی به نام قیف متحرک هستند. این قطعه بر روی تسمه متحرک و چرخ ها همواره در حال چرخش است تا مواد فله را از شافت متحرک جمع آوری کند. در نهایت محصول مورد نظر توسط قیف بدون ایجاد گرد و خاک جمع آوری و به بخش ابتدایی نوار نقاله که زیر آن قرار دارد انتقال می یابد. البته باید خاطر نشان کرد که نوار نقاله بارگیری کشتی بر روی دستگاه های شناور مانند خاک برداری مکش یا غواصان شناور مورد استفاده قرار می گیرند.

صادرات نوار نقاله بارگیری کشتی از ایران

صادرات نوار نقاله بارگیری کشتی از ایران علاوه بر مصارف داخلی، با توجه به پیشرفت برندهای تولیدی در زمینه طراحی و تولید انواع نوار نقاله، میزان تقاضا برای صادرات این دستگاه ها نیز در حال افزایش است. خریداران جهانی انواع نوار نقاله با برندهای ایرانی، کشورهای همسایه مانند عراق، افغانستان، ترکیه، روسیه و … را شامل می شوند. قیمت مناسب و امکان سفارش ساخت مدل های جدید با نرخ رقابتی در بازارهای جهانی از دلایل عمده روی آوردن خریداران خارجی به دستگاه های نوار نقاله است.
برای صادرات نوار نقاله بارگیری کشتی، مدل های مناسب جابجایی محصولات کشاورزی و … شناخت بازار هدف اهمیت زیادی دارد. در این مرکز مشاوران فروش آماده همکاری با کلیه صادرکنندگان و شرکت های تولید کننده برای صادرات انواع نوارنقاله با قیمت مناسب می باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.