فروش نوار نقاله بارگیری شیبدار

نوار نقاله جزء یا قسمتی از سیستم حمل کننده مواد می باشد که به منظور سهولت جابجایی مواد در صنایع مختلف از آن استفاده می شود. نوار نقاله با توجه به کاربردی که دارد باید دارای ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر سایش و پارگی، مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر آتش، مقاومت در برابر روغن و مواد شیمیایی و غیره داشته باشد.
از جمله انواع مختلف نوار نقاله می توان به نوار نقاله بارگیری شیبدار اشاره نمود که برای تخلیه سریع و در ارتفاع مواد و محصولات استفاده می شود. امکان تنظیم ارتفاع، طراحی و سفارشی سازی آج ها و همچنین اشغال فضای کم در این نوع نوار نقاله موجب شده است که در صنایع کوچک و بزرگ، مورد توجه باشد. از جمله صنایع پرکاربرد این نوع نوار نقاله، صنایع غذایی و بهداشتی است. با توجه به اینکه استفاده از این نوار نقاله موجب می شود تماس انسانی با مواد خوراکی و بهداشتی در حین انتقال مواد، حداقل شود، مورد استقبال قرار گرفته است.

فروش نوار نقاله بارگیری شیبدار

بررسی کلی نوار نقاله بارگیری شیبدار

بررسی کلی نوار نقاله بارگیری شیبدار نوار نقاله شیبدار یکی از الزامات مکانیزه شدن هر صنعتی است. در بررسی کلی نوار نقاله بارگیری شیبدار به موارد زیر توجه نمود:

  • کیفیت لاستیک و تسمه نقاله بارگیری
  • قدرت کشش و طول عمر دستگاه
  • ظرفیت حجمی و سرعت چرخه
  • بررسی نوع و طرح آج ها و بهینه سازی نوار نقاله با توجه به کاربرد مورد نظر و امکان شخصی سازی آن
  • بررسی  ساختار و سازه (اعم از گیربکس ها و یاتاقان و …) سیستم و ایمنی دستگاه
  • امکان تعویض قطعات و ترمیم برخط سیستم بدون از کار ایستادن صنعت
  • کیفیت تابلو برق و موتور(های) مورد استفاده و رعایت ایمنی های لازم
  • دارا بودن استاندارهای ملی و جهانی

قیمت نوار نقاله بارگیری شیبدار

قیمت نوار نقاله بارگیری شیبداربا توجه به ساختار و سازه، مواد و قطعاتی که در سازه دستگاه استفاده شده است و همچنین با توجه به نوع کاربردی که از دستگاه توقع می رود، قیمت نوار نقاله بارگیری شیبدار متغیر است. البته باید متذکر شد که عوامل دیگری همچون قیمت مواد اولیه، نوسانات بازار و موارد اقتصادی تاثیرگذار از این دست، نیز بر روی قیمت نهایی تاثیرگذار است. اما با تمام این موارد همچنان می توان محصولات با کیفیت و مناسبی را در بازارهای داخلی با قیمتی مقرون به صرفه یافت که چه بسا در مقایسه با موارد مشابه وارداتی برتری های چشم گیری دارند.
البته در برخی موارد مواد اولیه به صورت وارداتی هستند که همین امر، خود موجب افرایش قیمت نهایی محصول می شود. اما امروزه به جرات می توان بیان کرد که کیفیت مواد اولیه داخلی در مقایسه با محصولات وارداتی مشابه بسیار بیشتر شده است و در نتیجه می توان با اطمینان محصولات مقرون به صرفه و با کیفیت برتر ایرانی را توصیه نمود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.