فروش نوارنقاله متحرک بارگیری کامیون با قیمت ارزان

اتصالات پلی اتیلن فشار قوی و نوارنقاله متحرک جهت بارگیری به داخل کامیون با قیمتی ارزان و به صرفه توسط تولید کنندگان، تولید و در بازار به فروش می رسد. خریدار نوارنقاله متحرک جهت بارگیری اجناس خود، ابتدا باید در رابطه با نوع موادی که قرار است نوارنقاله جابه جا کند با سازنده مشورت کند، تا بر اساس آن طول، عرض، متراژ، لاستیک، نوع شاسی، قدرت موتور و سایر موارد مشخص گردد.

فروش نوارنقاله متحرک بارگیری کامیون با قیمت ارزان

نوارنقاله متحرک جهت بارگیری و تخلیه در انبار

نوارنقاله متحرک جهت بارگیری و تخلیه در انبار

در حال حاضر دستگاه لوله آب ۱/۲ پلاستیکی سیاه و نوارنقاله که از بهترین ادوات جهت جابه جایی هر نوع مواد شناخته می شود. اکنون در اکثر انبار های کوچک و بزرگ به چشم می خورد. فواید زیادی که با استفاده از این دستگاه ایجاد می شود به قدری می باشد که تمامی تولید کنندگان، کارخانه داران و انبار داران جهت جابه جایی اجناس خود از آن بهره می برند.

تخلیه و بارگیری مواد از هر نوع و جنسی که باشد امری بسیار دشوار است که علاوه بر وقت گیر بودن، هزینه های مالی و جانی زیادی را در پی دارد.

استفاده از نوارنقاله در هنگام بارگیری و تخلیه مواد باعث می شود تا سرعت کار به طور چشم گیری افزایش پیدا کند و علاوه بر آن از خطرات جانی و مالی در حین کار کاسته شود.

از آنجایی که در زمان بارگیری و تخلیه باید اجناس به داخل کامیون، تریلی، نیسان و حتی کشتی هدایت شود، بهتر است ار نوارنقاله متحرک استفاده شود.

نوارنقاله متحرک با داشتن چرخ به راحتی در محل بارگیری جابه جا شده و می توان فقط در زمان هایی که قرار است عمل بارگیری و تخلیه انجام می شود از آن بهره گرفت.

قیمت فروش نوارنقاله بارگیری گندم فله و کیسه ای

قیمت فروش نوارنقاله بارگیری گندم فله و کیسه ای

گندم از مهمترین تولیدات کشاورزی تمامی کشورها محسوب می شود. کشت این محصول توسط کشاورزان کوچک و بزرگ در تمامی نقاط ایران انجام می شود.

یکی از اهداف مهم ایران، خود کفایی در تولید گندم می باشد که چند سالی است به طور ویزه در دستور کار قرار گرفته است. برای رسیدن به این مساله مهم، موارد بسیار زیادی باید مورد ارزیابی و بررسی قرار بگیرد.

آنچه که در این امر مهم وظیفه صنعت ما می باشد، ساخت دستگاه هایی برای راحتی کار کشت و برداشت محصول است تا علاوه بر آسان شدن کار، بر سرعت آن نیز بیفزاید.

یکی از دستگاه های طراحی شده توسط مهندسین ما، دستگاه نوارنقاله می باشد. این دستگاه از زمان برداشت محصول در زمین تا زمان بارگیری و بسته بندی کاربرد بسیار زیادی دارد.

دستگاه نوارنقاله بارگیری گندم می تواند گندم را چه به صورت فله و چه به صورت بسته بندی شده در کیسه به راحتی جابه جا کند. عمدتا نوارنقاله بارگیری گندم از نوع متحرک طراحی و ساخته می شود.

سازندگان نوارنقاله متحرک بارگیری گندم، قیمت فروش این دستگاه را بر اساس موارد متعددی بررسی کرده و به مشتری اعلام می کنند. برای بارگیری گندم به صورت فله از لاستیک های آجدار استفاده می شود. علاوه بر آن برای عدم ریزش از دور نوار از رولیک نیز بهره گرفته می شود.

عواملی که در قیمت نهایی نوارنقاله تاثیر گذار هستند شامل موارد زیر می باشد:

  • طول و عرض نوارنقاله
  • نوع و جنس شاسی نوارنقاله
  • نوع و جنس تسمه نوارنقاله
  • متحرک و یا ثابت بودن نوارنقاله
  • نوع موتور بر اساس قدرت مورد نیاز
  • وجود و یا عدم وجود تابلو برق
  • و …

سازنده نوارنقاله حمل بار در ظرفیت های مختلف

سازنده نوارنقاله حمل بار در ظرفیت های مختلف

مدرن ترین روش حمل بار به داخل کامیون، تریلی، کشتی و هر وسیله دیگر استفاده از نوارنقاله های حمل بار می باشد.

نوارنقاله دستگاه پر کاربرد در حمل و جابه جایی مواد محسوب می شود که با داشتن دو عدد دارم و یا توپی کار می کند.

سازنده نوارنقاله حمل بار، این دستگاه را برای صنایع مختلف و با طرح و شکل های مختلف می سازد. نوارنقاله ها تنوع بسیار زیادی دارند که هر کدام برای صنعت خاصی مورد کاربرد می باشد.

به عنوان مثال معادن از جمله مکان هایی هستند که استفاده از نوارنقاله در آن بسیار مرسوم می باشد. جابه جایی مواد سنگین و فله در معادن کاری نیست که توسط نیروی کارگری انجام شود. نوارنقاله ها با جابه جایی آسان مواد معدنی فواید مالی و جانی زیادی برای معدن داران به همراه دارد.

سازندگان باید به ساخت نوارنقاله هایی که برای کار در معادن مورد استفاده قرار می گیرد، دقت بیشتری داشته باشند. این نوارنقاله ها باید از استحکام و قدرت بالایی برخوردار باشند.

مواد معدنی علاوه بر سنگین بود به صورت فله نیز جابه جا می شوند. که این مساله لازمه این امر است که، تسمه نقاله مناسب بر روی نوارنقاله نصب شود.

سازنده نوارنقاله با توجه به موارد زیر استحکام و قدرت نوارنقاله را تعیین می کند:

  1. نوع بار
  2. فله یا بسته بندی بودن بار
  3. حجم بار
  4. مکان بار
  5. حرکت در سطح یا شیب
  6. متراژ و عرض مورد نیاز

کانوایر انتقال محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب در ایران

کانوایر انتقال محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب در ایران

کانوایر که همان نام لاتین نوارنقاله می باشد نیز ببشتر در بین سازندگان این دستگاه مرسوم است.

سازندگان کانوایر که به طور تخصصی در این حوزه مشغول به کار هستند، توانایی ساخت انواع کانوایر را دارند.

از جمله کانوایر سیلو، کانوایر زنجیری، کانوایر تسمه ای، کانوایر سیار( نوارنقاله متحرک )، کانوایر آکاردوئونی، کانوایر مارپیچ و انواع متعددی دیگر از کانوایر که هر کدام در حوزه و صنعت خاصی مورد کاربرد است.

در کشور عزیزمان ایران، مهندسین متخصص و با تجربه زیادی مشغول به کار هستند. شرکت دلیر صنعت با داشتن این عزیزان متخصص و با تجربه توانسته است در صنعت انواع کانوایر حرفی برای گفتن داشته باشد. شرکت دلیر صنعت علاوه بر درخشیدن در بازار های داخلی، در بازار کشورهای هماسیه نیز جایگاه مناسبی پیدا کرده است.

ساخت کانوایر انتقال مواد با کیفیت بالا و قیمت تمام شده مناسب توسط متخصصین دلیر صنعت امکان پذیر است.

برای خرید کانوایر انتقال محصول با کارشناسان شرکت ارتباط گرفته و توضیحات خواسته شده در رابطه با نوع محصول و مکان جابه جایی را در اختیارشان قرار دهید. تا بر اساس کانوایر مناسب حرفه خود، قیمت را دریافت نمایید.

به عنوان مثال کانوایری که برای صنایع غذایی و دارویی طراحی و ساخته می شود، از نظر قیمت با کانوایری با مشخصات فیزیکی مشابه(طول و عرض) در سایر صنایع تفاوت زیادی دارد.

مثال دیگری که در قیمت تاثیر می گذارد. انتقال و حرکت مواد در شیب و یا سطح می باشد. که لازم است کانوایری با شیب مناسب طراحی شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.