فروشگاه انواع کانوایر ساده

کانوایر وسیله ای بسیار کاربردی برای جابجایی انواع مواد و کالا ها می باشد. این محصول در تنوع بسیار زیادی از اشکال ساده تا پیچیده در بازار وجود دارد که  تفاوت آنها در نوع و سرعت جابجایی محصولات مختلف است. وجود این دستگاه برای همه کارخانه های تولیدی ضروری است و بدون آن عملا تولید در کارخانه یا اختلال مواجه می شود. فروشگاه انواع کانوایر ساده این دستگاه را با قیمت بسیار عالی و کیفیت تضمین شده به بازار ارائه کرده است و خریداران می ‌توانند نسبت به سفارش آن از این فروشگاه اقدام کنند.

فروشگاه انواع کانوایر ساده

مشخصات جدید کانوایر ساده

مشخصات جدید کانوایر ساده

کانوایر ساده یکی از انواع مختلف نوار نقاله می باشد که در اندازه های متفاوت در بازار وجود دارد. این کانوایر اغلب به حالت افقی بوده و می تواند مواد و محصولات را در یک خط سیر افقی جابجا کند. از این دستگاه اغلب در کارخانه های مواد غذایی و کارگاه های تولیدی استفاده می شود.

کانوایر ساده شامل یک تسمه، موتور الکتریکی ،دو عدد درام و چهارچوب فلزی کانوایر است که به وسیله جریان الکتریسیته کار می کند. موتور الکتریکی تعبیه شده در این دستگاه ها باعث چرخش درام شده و درام نیز تسمه را به حرکت در می آورد. تسمه معمولاً از پلاستیک است و در عین حال و ماندگاری بالایی دارد و در انواع ساده و آج دار در بازار موجود می باشد.

کانوایر ساده از ارزان ترین انواع این دستگاه ها بوده که اخیراً انواع جدید این محصول با داشتن آج های افقی در اشکال مختلف امکان جابجایی محصولات گوناگون را فراهم ساخته است. نوع جدید این محصول امکان تغییر ارتفاع را داشته و به این ترتیب می ‌توان آن را به راحتی برای مکان های مختلف مورد استفاده قرار داد.

از مشخصات کانوایر ساده می توان به جنس بدنه آهنی آن اشاره کرد که دارای ضخامت مناسب بوده و به استفاده از رنگ های کوره ای مختلف پوشش داده شده است و بنابراین مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارد.

شرکت عرضه کانوایر ساده

شرکت عرضه کانوایر ساده

شرکت کانوایر ساده اقدام به ارائه انواع مختلف این محصول با کیفیت عالی به بازار کرده است تا خریداران بتوانند به یک منبع معتبر برای تهیه این دستگاه دسترسی داشته باشند. عرضه کانوایر ساده به صورت تکی و عمده انجام می شود و طبیعتاً خریداران عمده این محصول می ‌توانند آن را با قیمت ارزان تری از شرکت دریافت کنند.

برای ارتباط با شرکت عرضه کننده این دستگاه می توانید به وب سایت آن مراجعه نموده و از انواع مختلف دستگاه کانوایر ساده اطلاعات  لازم را حاصل نمود و به صورت آنلاین از قیمت آنها مطلع شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.