فروشنده نوار نقاله صفحه دار

لوله اب چاه و نوار نقاله صفحه دار نوار نقاله وسیله ایی است ‌که با کمک آن میتوان اجسام را انتقال داد.

نوار نقاله صفحه دار

نوار نقاله چیست؟

در خط های تولید استفاده از لوله فلزی مشهد و نوار نقاله بهره وری و تولید را به شدت بالا میبرد به طوری که مواد و قطعات تولید شده به سرعت می تواند از از یک نقطه به نقطه دیگر کارگاه یا کارخانه انتقال پیدا کند ، این تنها یکی ازکاربردهای نوار نقاله‌ها یا تسمه کانوایر یانوار نقاله‌ها است .
این سیستم ها از دو یا چند قرقره تشکیل شده است که ممکن است تسمه ایی یا صفحه دار باشد. نوار نقاله صفحه دار قرقره های آن به جای تسمه از یک صفحه تشکیل شده است که اجسام روی آن قرار می گیرد.این نوار نقاله امکان بارگیری و تخلیه بارکارتن و گونی و مواد به صورت فله ایی دارد.

تسمه های PVC

تسمه های PVC

همانطور که قبلا اشاره کردیم از تسمـه‌های نقاله لاستیکینوار نقاله لاستیکی در صنایع غذایی نمی توان استفاده کرد و این محدود شدن باعث شده که از تسمه نقاله‌ها و نوار نقاله های pvc در صنایع غذایی و بهداشتی با فراوانی زیاد استفاده گردد ، و علت این فراوانی سازگاری تسـمــه‌های پی وی سی در صنایع غذایی و بهداشتی است این تسمه ها در انواع و اندازه های مختلف تولید می شود و همان طور که قبلا اشاره کردیم مداربسته یا (close loop) مورد استفاده قرار میگیرند تا بتوان مواد غذایی و مواد بهداشتی را از یک نقطه به نقطه دیگر کارخانه انتقال بدهند.

تسمه های PVC

برخی از ویژگی های نوار نقاله صفحه ای:

  • قابلیت جابجایی و انتقال راحت
  • قابلیت تنظیم سرعت تسمه نوار نقاله توسط اینورتر
  • تسریع در امر بارگیری و تخلیه بار در انبار ها
  • کاهش لطمه به نیروی انسانی در حین بارگیری و تخلیه
  • قابلیت تنظیم ارتفاع از کوچکترین ماشین باری تا کانتینر.

نوار نقاله تلسکوپی هم از این نوع است این نوع نوار نقاله بهترین نوع نوار نقاله جهت سهولت در بارگیری می باشد-چرا که این نوع نوار نقاله ها با امکانات تغییر طول از ۲ متر تا ۲۰ متر و حتی در صورت نیاز به طول های بیشتر امکان پذیر می باشد قابلیت اجرای نوار در عرض های مختلف وجود دارد، و کلید حرکت از راه دور واستارت و استپ از راه دور امکان پذیر می باشد.
امکان اجرای نفر بر در انتهای نوار نقاله صفحه دار هم وجود دارد.

درخشنده ترین کارایی نوار نقاله های تلسکوپی در بارگیری و تخلیه تریلی و کانتینر و بعد کامیون های سقف دار می باشد با وجود این نوع نوار نقاله ها بارگیری و تخلیه بار با سرعت بالایی انجام می پذیرد.
شر‌کت های محدودی برای فروش نوار نقاله صفحه دار در بازار صنعتگری موجود است که این محصول را به صورت اینترنتی و در نمایندگی رسمی خود به فروش می رسانند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.