عرضه کننده ماردون پلاستیکی در ایران

ماردون ها میتوان گفت در اکثر صنایع کاربرد دارند و  جهت انتقال، میکس کردن  و حتی خرد کردن مواد استفاده می شوند. ماردون ها به اسم های مارپیش هلیس نیز شناخته می شوند  این ماردون ها در استفاده از انتقال مواد پودری استفاده می شوند که زاویه قرار گیری آن زیاد اهمیت ندارد و وابسته به قدرت و سرعت الکترو موتوری که آن را به دَوَران در می آورد میزان انتقال مواد در دقیقه متفاوت است.

انواع ماردون ها در ابعاد و جنس مختلف ساخته و تولید می شوند که در اینجا به معرفی و تجزیه و تحلیل ماردون پلاستیکی می پردازیم.

عرضه کننده ماردون پلاستیکی در ایران

سیر تا پیاز ماردون پلاستیکی

سیر تا پیاز ماردون پلاستیکی ماردون های پلاستیکی در صنایعی که انتقال و یا مخلوط کردن مواد خورندگی ایجاد نمیکند و یا تراکم مواد مورد استفاده پایین باشد کاربرد های فراوان دارد.

ماردون های پلاستیکی از این لحاظ که اکسایش ندارند و کاملا بهداشتی هستند و حلالیت ندارند در صنایع و مقاطعی که نیاز به حفظ کامل پورتکل های بهداشتی می باشد مورد استفاده فراوان قرار می گیرد. 

حال نحوه عملکرد این ماردون ها را برای شما توضیح می دهیم : ماردون ها به دو جهت راستگرد و چپگرد ساخته می شوند ساختار آن که از نام آن پیداست  گونه ای است که یک نوار به دور یک استوانه تو خالی با قطر های متفاوت وابسته به نیاز مصرف کننده و میزان بار قرارگیری بر روی ماردون ساخته می شود.

فضای خالی داخل استوانه ماردون با یک شَفت از ابتدا تا انتها کارگذاری می شود (البته اگر فشار بار زیادی بر روی ماردون نباشد تنها ابتدا و انتها نیاز به شفت دارد.)که هر دو سر آن با استفاده از یاتاقان و بلبرینگ به محفظه اصلی متصل می شود تا در جای خود ثابت باقی بماند و در حین کار تاب برندارد و به درستی عمل کند. 

حال الکتروموتور را به ابتدای شفت متصل میکنیم و ا محکم کردن موتور بر جای خود  ماردون آماده استفاده است .

قیمت به روز انواع ماردون پلاستیکی

قیمت به روز انواع ماردون پلاستیکی در بازار فروش ماردون ها یا مارپیچ های هلیس ارائه کنندگان قیمت های گوناگونی بر روی محصولان تولیدی خود  قرار می دهند و این تفاوت قیمت وابسته به نکاتی از جمله قدرت استوانه، طول و استحکام شفت، مقاومت پَره ها در برابر خورندگی و سایش و… می باشد.

اما قیمت ماردون های پلاستیکی  به نسبت دیگر ماردون های جنس دیگر بسیار مناسب و پایین بوده که مصرف کنندگان به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه ای میتوانند اقدام به تهیه آن کنند.

شما حتی میتوانید به مراکز فروش ماردون ها  ابعاد مورد نیاز خود را سفارش دهید که باب میل شما آن را ساخته و تحویل شما دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.