شرکت پخش ماردون جک برقی

شرکت ها و نمایندگی های زیادی در زمینه پخش و توزیع آجر سفال نما و ماردون جک برقی به صورت گسترده ای در سرتاسر ایران فعالیت می کنند که ماردون جک برقی را در ولتاژ متفاوت و کیفیت بالایی در سطح بازار، به صورت عمده و تک توزیع می کنند.

محصولاتی که توسط این شرکت ها توزیع می شود از کیفیتی بی نظیر و مطمئن بهره مند است زیرا از تاییدیه استاندارد برخوردار می باشد.

شرکت پخش ماردون جک برقی

مشخصات فنی جک ماردون

مشخصات فنی جک ماردون جک ماردون دارای گواهینامه استاندارد و تحت تاییدیه استاندارد اروپا می باشد.

از مشخصات فنی ماردون می توان ستون های بسیار محکم را نام برد که طول عمر زیادی دارد و حد پایین و بالای آن قابل تنظیم می باشد. کفشک های پیچی که در جک ماردون وجود دارد قابل تنظیم بوده و دارای یک سیستم ایمنی بالا است که استفاده راحت با جک را برای کاربران فراهم می کند. علاوه بر این در جک ماردون، مهره ماردون و مهره ایمنی وجود دارد که جزء سیستم های ایمنی این جک محسوب می شوند و دارای دوام بالایی می باشد.

از دیگر مشخصات آن، وجود اجزایی چون گلویی، بازو ها، زنجیر دارای ریل، سیستم روغن زن اتوماتیک، ساختار بدون کفی و کفی دار می باشد که هر کدام نقش ویژه ای را به عهده دارند.

این جک دارای قدرت الکتروموتور ۳.۶ کیلو وات می باشد که قادر است تا ارتفاع ۲۶۶۰ میلی متر بالا رود.

جک ماردون از امنیت بالایی برخوردار است زیرا از سیستم پیچ و مهره ساخته شده است که با برق ۳ فاز کار می کند. این دستگاه به خاطر ویژگی های خاصی از جمله کیفیت بسیار بالا، کارکرد آسان و دارا بودن استاندارد لازم برای عملیات بالا بردن و پایین آوردن خودرو ها، به راحتی و با مصرف انرژی کمی کار خود را انجام می دهد.

علاوه بر موارد ذکر شده، جک ماردون از قفل های ایمنی برخوردار است که در زمان بالا بردن خودرو، با فشار دادن کلید بالا بر، در ارتفاع مورد نظر، خودرو را بالا می برد سپس از هر دو طرف می تواند برای ایمنی بیشتر قفل شود.

خرید انواع ماردون جک برقی به قیمت مناسب

خرید انواع ماردون جک برقی به قیمت مناسب خرید ماردون را می توان با مراجعه به نمایندگی های معتبر آن در سراسر کشور انجام داد که از کیفیت و ضمانت بالایی برخوردار می باشد.

در هنگام خرید آجر فشاری همدان می توان با کارشناس فروش در مورد ویژگی های آن مشورت کرد که علاوه بر قیمت ماردون، ویژگی ها و مشخصات آن را در اختیار مشتری قرار می دهند. علاوه بر این می توان خرید ماردون را به صورت آنلاین انجام داد که در این روش باید به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کرد که انواع ماردون جک برقی با قیمت مناسب، در آن به اشتراک گذاشته می شود که با سفارش نوع مورد نظر در کم ترین زمان ممکن می توان خریدی مطمئن و آسان داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

1 پاسخ
  1. سجودی
    سجودی گفته:

    سلام
    یک ماردون جک می خواهیم بخریم بی زحمت قیمت می فرمایید

دیدگاه ها غیر فعال است.