قیمت روز نوارنقاله آج دار در بازار

قیمت روز نوارنقاله آج دار در بازار بر حسب معیارهای مختلفی تعیین می شود که در نظر گرفتن آنها برای انجام معاملات اهمیت زیادی دارند. یکی از مدل های پرکاربرد این وسیله صنعتی، مدل های آج دار است که با توجه به نوع محصول و صنعت بکارگیری دارای تنوع بسیار زیادی هستند. در این مقاله به بررسی ویژگی های کیفی و حرفه ای دو مدل از انواع نوار نقاله های آج دار خواهیم پرداخت.

قیمت روز نوارنقاله آج دار در بازار

معرفی نوار نقاله آجدار

معرفی نوار نقاله آجدار در یک تعریف ساده نوار نقاله ها را می توان دستگاه هایی نامید که به سه صورت افقی، عمودی و شیب دار برای جابجایی انواع محصولات در صنایع حمل و نقل و تولیدی بکار گرفته می شوند. نوار نقاله ها می توانند به صورت ساده یا آج دار باشند که نوع دوم آنها دارای قابلیت های گسترده ای به ویژه برای جابجایی اقلام ریز و کوچک هستند. این دستگاه ها از نظر جنس تسمه نیز با توجه به نیاز بازار تنوع بسیار زیادی دارند. انواع نوار نقاله پلاستیکی، پی وی سی، برزنتی، پارچه ای یا نمدی و مدولار و زنجیره ای نمونه هایی پرکاربرد به شمار می آیند. تاکنون بیش از ده مدل از این دستگاه ها به صورت آج دار تولید و راهی بازار مصرف شده اند که دو نمونه از پرکاربردترین آنها عبارتند از:

  • نوار نقاله آجدار N14: به مدل هایی می گویند که ارتفاع تاج آنها ۱۴mm است که به عنوان پرکاربردترین نوع این دستگاه ها در صنایع حمل و نقل شناخته می شود. عاجل های آن در هر دو جهت طولی و عرضی گسترده شده اند و حالتی V شکل دارند.
  • تسمه نقاله آجدار KS15 chevron Belt: دارای آج هایی با ارتفاع ۱۵mm و زاویه ۵۵ درجه نسبت به محور نوار نقاله است. این دستگاه ها تنها در قسمت وسط و مرکز دارای آج هستند که برای حمل محصولات کشاورزی، به عنوان نوار نقاله بارگیری و همچنین کار در محیط های بسته نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش سراسری نوار نقاله آجدار

فروش سراسری نوار نقاله آجدار تنوع نوار نقاله های آجدار و ساده موجب شده تا گاهاً خریداران برای انتخاب و تهیه آنها با چالش هایی روبرو شوند. مشخص کردن نوع فعالیت و محصول تولیدی اهمیت زیادی در خرید این دستگاه ها خواهد داشت. در این مرکز خرید و فروش نوار نقاله های تولیدی با برندهای داخلی و خارجی به صورت کاملاً حرفه ای همراه با مشاوره خرید صورت می گیرد. کلیه فعالین بازار برای کسب جدیدترین اطلاعات از مدل های تولیدی، قیمت روز فروش و استعلام نوسانات بازار می توانند با نمایندگان و فروشندگان متخصص در ارتباط باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.