قیمت روز ماردون پیچشی در بازار تهران

ماردون پیچشی از این وسیله در زمینه انتقال مواد استفاده می‌کنند‌. 

ماردون انتقال مواد امروزه یکی از پر کاربرترین تجهیزات در صنعت  مانند صنعت داروسازی، صنعت مواد غذایی، مواد شیمیایی و در کارخانه جات گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کار ایی دستگاه مادران به قطر و متراژ وسیله بستگی دارد‌. و قیمت ماردون هم با توجه با اندازه و سایز آن تغییر می‌کند.

لازم به ذکر است که دستگاه ماردون که در داخل کشور تولید می‌شود قابل رقابت با نمونه های خارجی است‌.

قیمت روز ماردون پیچشی در بازار تهران

خصوصیات ماردون پیچشی چیست؟

خصوصیات ماردون پیچشی چیست؟ ماردون پیچشی رادر جنس های اهن، استیل و گالوانیزه می‌سازند. 

انواع ماردون به شکل uو لوله ای می باشد.ماردون ها دارای گیر بکس ، الکترو موتور و با زنجیر و بدون زنجیر می‌باشد.

ماردون دارای گیر بکس های مختلفی است که هر یک از این گیر بکس ها قدرت متراژ های گوناگونی دارد. و از  جنس گالوانیزه تولید می‌شود.

هنگام خرید ماردون باید به نکاتی توجه داشته باشیم ۱- نوع محصولی را که می‌خواهیم را به خوبی بشناسیم. ۲-از برند های مطرح خرید کنیم. ۳- دستگاه دارای ضمانت نامه باشد.۴- سرعت خوبی داشته باشد و فلز آن در برابر زنگ خوردگی و ضربه مقاوم باشد.

ماردون را مطابق با نیاز مصرف کنند گان در سایز و اندازه های مختلفی تولید می‌کنند.

ماردون پیچشی  در قطر و متراژ مختلف توسط مهندسین و طراحان ، طراحی شده. وبرای تولید و ساخت طرح  به دست تولید کنندگان می‌رسد. تولید کننده هم با استفاده از بهترین تجهیزات و با کیفیت ترین مواد اولیه و نیروی انسانی متخصص و همچنین دستگاه های پیشرفته محصول را تولید و روانه بازار می‌کند.

استفاده از دستگاه ماردون پیچشی مزایای زیادی را برای کار خانه جات و صنعت به همراه دارد در کاهش نیروی انسانی، کاهش اتلاف انرژی و کاهش مواد اولیه موثر است.همچنین در کارخانه های تولید ماردون از ماشین آلات پیشرفته استفاده می‌شود در نهایت دستگاه با علم روز و قابل رقابت با دستگاه های خارجی تولید می شود‌.

فروش سراسری انواع ماردون پیچشی

فروش سراسری انواع ماردون پیچشی برای خرید و فروش ماردون می‌توان با سراغ نمایندگی هاو مراکز فروش کار خانه های تولیدی ماردون  در سراسر کشور مراجعه کرد‌. و از فروشندگان و فروشگاه ها معتبر خرید کرد.

بهتر است هنگام خرید ماردون به مراکزی مراجعه کنیم‌. که فروشنده گان آن خبره و باتجربه باشند تا بتوانند به ما در خرید ماردون مناسب کمک کنند‌.

چون ظرفیت ماردون ها متفاوت می‌باشد قیمت آن هم متفاوت است. مادران پیچشی با توجه به اینکه چه موادی را جابجا می‌کند در نمونه های مختلفی دسته بندی و ارسال می‌شود.مثل

انتقال مواد شیمیایی

انتقال مواد با حجم بالا و سنگین 

انتقال مواد با حجم نیمه سنگین

انتقال مواد غذایی

انتقال موادی از جنس سنگ و یا پودر

وغیره…..

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.