فروش تسمه نقاله پلی استر با قیمت مناسب

در ساخت انواع نوار نقاله ها، آن چه که اهمیت خاصی دارد، نوع پلاستیکی می باشد که تسمه از آن تولید می گردد. می‌ کوشیم در این مقاله درباره فروش تسمه نقاله پلی استر با قیمت مناسب بنویسیم و همچنین شما را بیشتر با این محصول آشنا کنیم. پس اگر علاقمند هستید، تا پایان ما را همراهی کنید. 

فروش تسمه نقاله پلی استر با قیمت مناسب

انواع تسمه نقاله پلی استر با ضخامت بالا

انواع تسمه نقاله پلی استر با ضخامت بالاتسمه های نقاله از لایه های گوناگونی تشکیل یافته اند که مواد اولیه شا با هم دیگر فرق دارد. همین روی هم قرار گرفتن لایه ها، باعث ایجاد ضخامت های مختلف محصول می گردد. انواع تسمه نقاله پلی استر با ضخامت بالا را بیشتر در صنایع سنگین مورد استفاده قرار می دهند که می شود از معدن و صنایع فلزات نام برد. 

این تسمه ها عموماً در ضخامت های زیر ارائه می شوند که عبارت هستند از: 

  • تسمه در ضخامت ۳ میلیمتر 
  • تسمه در ضخامت ۵ میلیمتر 
  • تسمه در ضخامت ۶ میلیمتر 
  • تسمه در ضخامت ۸ میلیمتر 
  • تسمه در ضخامت ۱۰ میلیمتر 

توجه داشته باشید که انواع نقاله پلی استر، تسمه هایشان از منجید، لایه پوششی لاستیکی بالا و پایین و همینطور کناره های محافظ ساخته می شود. در هر حال، هر چه ضخامت چنین تسمه هایی بالاتر باشد، به همان میزان نیز شاهد طول عمر بیشتر و همچنین کارکرد بهتر آن خواهیم بود. 

پخش عمده تسمه نقاله پلی استر

پخش عمده تسمه نقاله پلی استرخرید تسمه نقاله پلی استر، به روش های گوناگونی امکان پذیر است. عمدتاً مشتریان آن را به شکل کلی و جزئی به دست می آورند. قابل ذکر است که چنین کالاهایی از نظر عرض هم با هم تفاوت هایی دارند. با همه این موارد، پخش عمده تسمه نقاله پلی استر در ضخامت ها و پهنای گوناگونی صورت می گیرد. 

پهنای چنین محصولی از ۴۰۰ تا ۱۴۰۰ میلیمتر بر اساس استانداردهای روز دنیا در نظر گرفته شده و تولید می گردد. در هنگام تهیه کالا، حتماً به این موضوع دقت کنید. قیمت محصول هم بر همین اساس تعیین می شود. 

تسمه های نقاله پلی استر، نقش زیادی در عملکرد دستگاه دارند. نوع درجه یک آنان کمک زیادی به حمل و جا به جایی بار می کنند و برای همین است که مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته اند. 

در کل، اگر می خواهید که تسمه های خوب، با کیفیت و تضمین شده را تهیه کنید، مجموعه ما بهترین گزینه است. شما به عنوان مشتری از هر نقطه ایران می توانید راحت وارد وبسایت ما شده و ضمن به دست آوردن معلومات مختلف، محصولی کاربردی را هم تهیه کنید. برای این کار تنها نیاز است که با شماره های زیر تماس بگیرید. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.