فروش تسمه نقاله مدولار ارزان قیمت

فروش تسمه نقاله مدولار ارزان قیمت، در کیفیت های مختلفی صورت می گیرد. این محصول تنوع بالایی دارد و مدل های آن نیز متفاوت است. از این تسمه، در شرکت های تولیدی متعددی استفاده می کنند و به دلیل مشخصات فنی خاصی که دارد، همواره مورد توجه بوده است. فروش تسمه نقاله مدولار ارزان قیمت

انواع تسمه نقاله مدولار مسطح با فن دمنده

انواع تسمه نقاله مدولار مسطح با فن دمندهشرکت های سازنده کانوایرها، انواع تسمه نقاله مدولار مسطح با فن دمنده را نیز می سازند. این محصول، بیشتر برای جا به جایی محصولات در سطح افقی، خشک کردن و کنترل و بازرسی کالا به کار گرفته می شود. از طرفی، مدل های متفاوتی دارد که هر کدام از آن ها موارد کاربرد شان فرق می کند. به این ها توجه کنید: 

  • تسمه نقاله مدولار دو طبقه: برای رفت و برگشت ضایعات به وجود آمده ساخته شده است. 
  • تسمه نقاله مدولار با نوار: بیشتر در صنایع کنسرو سازی و تولید آب آشامیدنی استفاده می کنند. 
  • نوار نقاله مدولار سه طبقه: خنک، خشک کردن محصول به صورت رفت برگشت کار می گیرند. در آخر هم ضایعات آن منتقل می گردد. 
  • نوار نقاله مدولار شیبدار در مدل یک مرحله ای: عموما از این نوع دستگاه برای انتقال کالا در ارتفاع استفاده می شود. 
  • نوار نقاله مدولار شیبدار در مدل دو مرحله ای: مانند نوع بالا کاربرد دارد و در دو سوی نوار گاردهایی برای جلوگیری از ریزش محصول کار می گذارند. 
  • تسمه نوار نقاله مدولار در مدل گردشی: بیشتر در انتقال کالا در مسیرهای غیر مستقیم کار می گیرند. 

البته مدل های دیگری هم دارد که می شود به نوا چهار طبقه، گردشی اس، نوع تفکیک و اصلاح هم و … هم اشاره کرد. 

مشخصات فنی تسمه نقاله مدولار

مشخصات فنی تسمه نقاله مدولارشرکت هایی که در کار تولید تسمه نقاله مدولار هستند، آن را عموماً از نوع پلاستیکی، پارچه ای و فلزی می سازند. برند تسمه مدولار سعی می کند تا بهترین کالا را ساخته و ارائه دهد. از طرفی، مصرف کننده نیز با در نظر داشت مشخصات فنی محصول را تهیه می کند. 

ولی این ویژگی ها چه مواردی هستند؟ موضوعات گوناگونی در این حوزه دخیل اند که برای نمونه می شود به ابعاد مختلف قطعات، مقاومت آنان در برابر مواد شیمیایی، چربی، سایش، خوردگی و شکستگی، توانایی تغییر شکل دادن از مشبک به پله ای و امکان استفاده در انتقال بارهای سنگین انگشت نهاد. 

این نوع از دستگاه، توانایی های قابل توجهی دارد. طول عرض آن نیز متفاوت است و برای همین می باشد که بیشتر کارخانه جات تولید کننده موارد خوراکی، آشامیدنی و غیره به شکل وسیعی از آن استفاده می کنند. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.