شرکت عرضه نوارنقاله کود کش پلی اتیلن

نوار نقاله کودکش از انواع مختلف این محصول است که جهت جابجایی کود از سالن ها به ویژه سالن های مرغ تخم گذار مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه استفاده از نوع پلی اتیلنی این محصول بسیار رایج است چون دارای ویژگی های زیادی است.

شرکت عرضه نوارنقاله کود کش پلی اتیلن این دستگاه را با قیمت مناسب و به صورت گارانتی دار به خریداران آن عرضه می کند و قادر است نیازهای عمده را نیز به خوبی و در اسرع وقت پاسخ دهد.

شرکت عرضه نوارنقاله کود کش پلی اتیلن

آشنایی با اصول کار نوارنقاله کود کش

آشنایی با اصول کار نوارنقاله کود کش اولین کاربرد انواع مختلف نوار نقاله کودکش در سالن های پرورش مرغ تخم گذار است مه در قفس های چند طبقه پرورش داده می شوند و به دلیل دوره پرورش طولانی بیش از یک سال مدفوع آنها به طور مرتب در کف سالن جمع می شود و در صورت عدم خارج کردن آن از سالن به تدریج باعث ایجاد و گسترش انواع بیماری و بوی ناخوشایند می شود.

برای خروج این مدفوع یا به عبارتی کود از نوار نقاله کود کش استفاده می گردد. تسمه این نوار نقاله از جنس پلی اتیلن است و در زیر قفس ها قرار گرفته است. این تسمه دارای ضخامت یک میلی متر است و در عرض و طول های سفارشی ساخته می شود.

با روش کردن نوار نقاله تسمه به حرکت درآمده و کود جمع شده روی آن طی چند روز به بیرون سالن مرغداری هدایت می شود و در مکانی مشخص جمع آوری می گردد.

این نوار نقاله مخصوص، کود را با سرعت کم به بیرون انتقال داده و به این ترتیب در سلامت و بهداشت سالن بسیار تاثیرگذار و موثر خواهد بود.

تولید نوارنقاله کود کش نسوز

تولید نوارنقاله کود کش نسوز نوار نقاله کودکش نسوز یکی از انواع مختلف این محصول است که تسمه به کار گرفته شده در آن نسوز است و قابلیت تحمل دماهای متفاوتی را دارد. این دستگاه در سه نوع T2، T1 و T3 در بازار عرضه شده است که به ترتیب تحمل دماهای ۱۰۰، ۱۲۵ و ۲۰۰ درجه سانتی گراد را دارند.

تولید نوارنقاله کود کش نسوز توسط شرکت تولید کننده انواع این محصول صورت می گیرد و با کم ترین قیمت ممکن به خریداران عرضه می شود.

امکان سفارش مستقیم این نوار نقاله از تولید کننده آن به راحتی فراهم می باشد و خریداران می توانند از طریق همین وب سایت مشخصات دقیق آن را مشاهده نموده و سفارش خود را به صورت آنلاین انجام دهند.

سفارش مستقیم این محصول به طور مستقیم از تولید کننده به روش تلفنی نیز ممکن می باشد و خریداران می توانند ان را برای هر نقطه از کشور که مایل باشند سفارش دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱٫۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۲

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.