نوار نقاله حلزونی

شرکت ساخت نوار نقاله حلزونی

نوار نقاله حلزونی یکی‌از ابزارهای مهم و کارآمد برای بسیاری‌از صنایع بشمار می‌آید. این کالا باکیفیت بسیار بالا و از مواد بسیار خاصی تولید می‌شود و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.در صنایع مختلف  مانند شن و ماسه برای جابجایی مواد و بسته‌بندی آنها از نوارنقاله پیچ استفاده می‌کنند، تا بتواند این کار را بصورت مکانیزه و باظرافت بالا به انجام برسانند. شرکت دلیرصنعت، باتوجه به سفارش و نیاز صنایع مختلف، این دستگاه را در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌نماید.

اجزای تشکیل دهنده نوار نقاله حلزونی چیست؟

شاید برایتان جالب باشد بدانید که وسیله کاربردی مانند اسکروکانوایر در چه جاهایی و کدام صنایع کاربرد دارد. معمولاً از ماردون برای جابجایی مواد ریز مختلف استفاده می‌کنند. استفاده از این دستگاه باعث شده هیچگونه هدر رفت مواد وجود نداشته باشد و نیاز به دخالت نیروی انسانی نیز نباشد. قسمت خارجی نوار نقاله را مقاوم‌تر تولید می‌کنند که در صورت لزوم قابلیت تنظیم شدن و جابجایی ارتفاع داشته باشد.

اسکروکانوایر

قسمت داخلی و مهمترین قطعه نوارنقاله، لوله‌ای به شکل مارپیچ است، که برای انتقال مواد از آن استفاده می‌شود. این قطعه درون بخش خارجی کاملاً محکم و مقاوم قرار می‌گیرد. و مواد را می‌توانید به راحتی و با اطمینان از آنها عبور دهید. در قسمت ابتدایی این نوارها، ورودی موادی را تعبیه می‌کنند تا بتوانید مواد را به راحتی به نوار نقاله انتقال دهید. همچنین اگر نیروی انسانی با آن کار می‌کنند از دست آنان به خوبی محافظت می شود.

از این رو موتور بسیار قدرتمند و بادوامی را بر روی نوار نقاله حلزونی قرار می‌دهند. این موتور بگونه‌ای طراحی شده است که قابل تنظیم بوده و می‌توانید دوره چرخش قسمت حلزونی را از طریق این وسیله کاربردی تنظیم نمایید. در قسمت خروجی این وسیله فضایی تعبیه گردیده است که بدون هیچگونه هدر رفت می‌تواند مواد خروجی را به محفظه‌های مدنظر انتقال دهد.

فروش بی واسطه ماردون چگونه صورت می گیرد؟

با وجود کاربردهای متعددی که نوار نقاله حلزونی دارد، همواره تقاضا برای خرید این کالا در بازار بسیار زیاد است. با‌توجه به استقبال خوبی که از این محصول به عمل آمده است، مراکز زیادی سعی دارند انواع نوار نقاله را باکیفیت بالا تولید کرده و در اختیار متقاضیان قرار دهند. دلیر صنعت، فروش بی‌واسطه انواع نوار نقاله مانند حلزونی، بارگیری و… از طریق سایت فروش این کالا انجام می‌پذیرد. حذف واسطه‌ها برای مصرف‌کنندگان بصرفه‌تر خواهد بود.

ماردون

در سراسر کشور فروشگاه‌هایی دایر گردیده‌اند که بطور اختصاصی اقدام به فروش ابزارآلاتی مانند نوار نقاله نیز می‌کنند. فروش نوار نقاله حلزونی در کلیه مراکز آنلاین هم انجام می‌پذیرد و در صورت عدم دسترسی به فروشگاه‌ها، می‌توانید به سایت‌های معتبر مراجعه کرده و این کالا را مطابق با نیاز خود تهیه نمایید. قیمت نوار نقاله حلزونی نسبت به کارایی فراوانی که دارد کاملاً مقرون بصرفه است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

1 پاسخ
  1. زهرا ساقندی
    زهرا ساقندی گفته:

    محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، از عکسشم مشخصه. ممنونم از سایت خوب و جامعتون.

دیدگاه ها غیر فعال است.