تولید کننده تسمه نقاله پی وی سی pvc

امروزه کارخانجات تولیدی مشکل جابجایی اجسام و محصولات تولیدی خود را ندارند زیرا تولید تسمه نقاله تا حد زیادی این مشکل را رفع کرده است.

تسمه نقاله پی وی سی pvc از جمله محصولاتی است که کمک فراوانی در جابجایی و انتقال مواد و محصولات می کند. این تسمه با وجود اینکه از جنس پلاستیک است اما از مقاومت بالایی برخوردار است و کار آمدی خود را در امر جابجایی مواد مختلف به اثبات رسانیده.

تولید کننده تسمه نقاله پی وی سی pvc

تسمه نقاله pv چه خصوصیاتی دارد؟

تسمه نقاله  pv چه خصوصیاتی دارد؟ کانوایر ها از مهمترین و پر کاربرد ترین وسایل جابجایی اجسام می باشند و در کارخانجات مختلف با فعالیت هایی در زمینه تولید مواد غذایی و دارو، صنایع فولا و ذوب آهن و معادن مختلف کاربرد دارد.

کانوایر هایی با تسمه نقاله pvc از کیفیت و محبوبیت خاصی در بین تمامی سیستم های نقاله برخوردارند. از مهم ترین دلایلی که موجب محبوبیت تسمه نقاله های پی وی سی شده مقاومت و استحکام بالای آن در برابر حرارت و دمای بالا، رطوبت و روغن ها است.

تسمه نقاله های پی وی سی در عرض های ۱۰ تا ۲۵۰ سانتی متر و ضخامت ۱ تا ۸ میلی متر و در رنگ های سفید، سبز و مشکی تولید شده و متناسب با نوع محصول تولیدی در کار خانجات سیمان، شن و ماسه، فولاد، صنعت نفت، کارخانه قند و مواد غذایی و سایر کارخانه های تولیدی، نوع خاصی از آن مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت تسمه نقاله پی وی سی متناسب با ابعاد و نوع کاربرد آن نیز متفاوت است و می توان انواع آن را به سهولت و با قیمت هایی مقرون به صرفه از کارخانجات تولیدکننده آن تهیه نمود.

مراکز عرضه تسمه نقاله پی وی سی pvc

مراکز عرضه تسمه نقاله پی وی سی pvc امروزه تولید کنندگان تسمه و نوار نقاله با تولیدات خود کمک بزرگی به کارخانجات تولیدی نموده اند. شرکت دلیر صنعت، تولید کننده و سازنده انواع نوار نقاله، اسکروکانوایر ها که قابلیت انتقال مواد در حجم وسیع را دارا می باشند و انواع لاستیک و رولیک که از تجهیزات جانبی اصلی در سیستم های نقاله محسوب می شوند با تولید این سیستم ها و تجهیزات توسط نیرو های ماهر و زبر دست خود، توانسته است به خط تولید و انتقال بسیاری از کارخانه ها کمک کند. عرضه تسمه نقاله pvc توسط این شرکت با قیمتی مناسب و البته مقرون بصرفه صورت می پذیرد و متقاضیان این ابزار و دستگاه ها می توانند به صورت مستقیم از شرکت تولید کننده آن را تهیه نمایند. امروزه خرید و فروش تسمه نقاله پی وی سی از طریق سایت معتبر این شرکت نیز امکان پذیر بوده و مشتریان عزیز می توانند به سهولت و سرعت خرید اینترنتی خود را انجام دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

1 پاسخ
  1. چناری
    چناری گفته:

    سلام تصمیم به خرید از شما را دارم اگر امکان دارد آدرس نمایندگی های فروش خود را به همراه قیمت محصول قرار دهید.

دیدگاه ها غیر فعال است.