تولید و توزیع انواع رولیک نوار نقاله

تولید و توزیع انواع رولیک نوار نقاله در کشورمان افزایش یافته است. انواع رولیک های نوار نقاله در کارخانه های تولیدی کشورمان با نهایت دقت تولید شده و در سراسر مراکز و فروشگاه های کشورمان توزیع می شوند‌.

تولید و توزیع انواع رولیک نوار نقاله

معرفی انواع رولیک های نوار نقاله

معرفی انواع رولیک های نوار نقالهفروشندگان ما در مرکز فروش، انواع غلطک نوار نقاله ‌و کارایی آنها را معرفی کرده و به مشتری این امکان‌ را می دهند تا خریدی درست انجام بدهد. نوار نقاله ها برای حرکت مواد ، محصولات و بارها در یک مرکز تولید یا توزیع استفاده می شوند.

 آنها می توانند دستگاه های افقی ، شیب دار یا نزولی باشند.  بارها بر روی غلطکها یا کمربندها حمل می شوند (که انتقال می یابد) با یک مسیر ثابت با نقاط خاص برای بارگیری و تخلیه. از آنجا که آنها می توانند حجم زیادی از مواد را به سرعت در طی یک فرآیند یا تأسیسات منتقل کنند ، نقاله ها با افزایش سرعت فرآیندها و کارآیی ، هزینه های کارکنان را کاهش می دهند. کاربردهای نوار نقاله معمولی شامل جابجایی موارد ، بارها یا بارهای پالت ، به داخل و خارج از حمل و نقل ، از طریق سیستم های ذخیره سازی ایستا یا خودکار یا از یک منطقه وانت تا بسته بندی برای حمل و نقل است.

عرضه انواع رولیک نوار نقاله

عرضه انواع رولیک نوار نقالهعرضه انواع درام نوار نقاله و رولیک آن توسط فروشندگان ما انجام می شود. عرضه این محصولات در کشور بسیار رشد کرده است. 

 دو نوع اصلی نوار نقاله وجود دارد.  این شامل:

 نقاله جاذبه: – ساده ترین نوع ، نوار نقاله های گرانشی دارای شیب و / یا از نیروی گرانش یا شخص استفاده می کنند تا بار را در امتداد سطح نوار نقاله فشار دهند.

 سفارش انتخاب: انتقال محصولات سفارش داده شده از انبارداری به مناطق انتخاب و سفارشات به مناطق بارگیری تریلر برای توزیع.

 نوار نقاله مزایای مختلفی را ارائه می دهد: ارگونومی – از آنجا که آنها کار حرکت بار را انجام می دهند ، نقاله ها احتمال آسیب دیدن اپراتور را از فشار یا کشیدن بار حذف می کنند. جریان فرآیند – نوار نقاله ها می توانند به عنوان بخشی از مونتاژ یا فرایند تولید مورد استفاده قرار گیرند.

 ایمنی – از آنجا که آنها بارها را در طول یک مسیر ثابت حرکت می کنند ، نقاله ها احتمال برخورد ناشی از لیفتراک یا حرکت دستی محصول را از بین می برند. سرعت – سرعت نوار نقاله را می توان تنظیم کرد که در دوره های تقاضای کند و اوج قرار گیرد. حمل و نقل – نوار نقاله حرکت داخلی توتها ، موارد یا بارهای پالت را از طریق تسهیلات با حداقل یا حداقل کار مورد نیاز تسهیل می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.