بورس خرید نوارنقاله مونتاژ

در این مرکز به عنوان بورس خرید نوارنقاله مونتاژ، جدیدترین انواع این دستگاه با طراحی مدرن و تکنولوژی روز در اختیار خریداران قرار می گیرد. انواع نوارنقاله ها برای جابجایی و حمل و نقل کلیه اقلام تولیدی، وارداتی و کشاورزی کاربردهای فراوانی دارند. در این میان شناخت ویژگی های فنی و انتخاب نمونه مناسب با نوع محصول اهمیت زیادی در کارآیی این دستگاه ها دارند. در این مقاله به معرفی اجمالی نوار نقاله مونتاژ خواهیم پرداخت.

بورس خرید نوارنقاله مونتاژ

نوار نقاله مونتاژ چیست؟

نوار نقاله مونتاژ چیست؟ نوار نقاله مونتاژ به دستگاه هایی می گویند که در صنایع تولیدی برای محصولاتی که نیاز به مونثاژ و لحیم کاری دارند مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای چند مکنده بالای سر اپراتورهای مونتاژ می باشد که توسط آنها دود ناشی از لحیم کاری اپراتور روی نوار نقاله مونتاژ به بیرون هدایت می شود.
از این مدل نوارهای نقاله اغلب در صنایع تولیدی قطعات یدکی، لوازم جانبی و … استفاده می کنند. این دستگاه ها از قطعات و اجزای مختلف تشکیل شده اند که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • شاسی یا استراکچر: از جنس آلومینیوم، استیل یا فولاد ساخته می شوند. شاسی ها مهمترین نقش در کارکرد هر چه بهتر نوار نقاله ها دارند.
  • تسمه آنتی استاتیک: جنس تسمه ها معمولاً از پی وی سی است که در مدل های مونتاژ باید خاصیت آنتی استاتیک نیز داشته باشند.
  • الکتروموتور و گیربکس: قدرت موتور تضمین کننده مدت زمان کاری دستگاه ها در طول روز و کاهش میزان برق مصرفی دارند.
  • درام و توپی: در ابتدا و انتهای دستگاه چند درام ثابت یا متحرک با قطر ۱۱ و ۹ سانتی متری نصب می شود.
  • تابلو برق دستگاه: بر روی آن فیوز و کنتاکتورهای مینیاتوری با هدف حفاظت از تسمه نوار نقاله نصب می کنند.

فروشنده نوار نقاله خطوط مونتاژ

فروشنده نوار نقاله خطوط مونتاژ نوار نقاله خطوط مونتاژ اغلب مدل های ثابت را شامل می شوند که دارای چرخ جهت حمل و انتقال به بخش های دیگر را ندارند. البته با توجه به نوع محصول و تولیدات می توان از مدل های متحرک نیز استفاده نمود. برخی از انواع نوار نقاله ها بدون میز کار جانبی مونتاژ قابلیت استفاده را دارند. به طور کلی می توان نتیجه گرفته که با توجه به تنوع تولید این دستگاه ها، انتخاب و خرید آنها باید با توجه به نوع محصول تولیدی باشد.
در این مرکز نمایندگان فروش به عنوان بزرگترین فروشنده نوار نقاله با برندهای داخلی و خارجی آماده همکاری با کلیه شرکت های تولیدی و خریداران عمده در بازار سراسر کشور هستند. امکان استعلام قیمت روز کلیه مدل ها، آگاهی از نوسانات بازار و تهیه کاتالوگ دستگاه های نوار نقاله بخشی از خدمات مشاورین این مرکز به شمار می آیند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.